وحشت

 سلام 

 نمی دونم چرا این گوشی من قاطی کرده .همیشه گوشیم رو ویبره است یه شب که داشتم شب زنده داری میکردم واسه امتحانام یه دفه گوشیه گفت ایژ ایژ(شما فک کن ایژ صدای ویبره موبایله)دیدم یه پاکت بسته رو صفحه است رفتم تو اینباکس دیدم نه پیام جدید ندارم  دوباره نیگا کردم دیدم پاکت رفته بعد چند دقیقه دیگه دوباره گوشیه گفت ایژ ایژ نیگا کردم دیدم نه هیچ خبری نیست نه اس ام اسی نه زنگی همینجوری الکی صدای ویبره درآورده بود.(نمیدونم چرا گوشیم دروغگو شده)

۱شب هم داشتیم با الی اس ام اس بازی میکردیم  الی یه اس داد قبله این که اس و وا کنم دیدم خودش وا شده رو صفحه است منم انقدر خوشحال شدم که از خوشحالی مامانمو بیدار کردم

نظرات 1 + ارسال نظر
PAT یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 14:03 http://khaterat.blogsky.com

سلام مت جونم چطوری گلم؟خوبی؟
خوشحال شدی مامانتو بیدار کردی یا ترسیدی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد