همسر آینده شما چه شکلیست؟

 یه سایتی پیدا کردم در مورد این که همسر آینده شما چه شکلیه؟ خیلی جالب و خنده دار بود عکس همسر خودم رو هم دیدم منتها به دلایل حیثیتی-ناموسی عکسشو نذاشتم نمی دونم چرا لخت بود جالبتر این که اسم و فامیلی یکی از همکلاسی هام که  دختره رو وارد میکردم با این که گزینه female رو زده بودم  عکس همسرش هم یه دختر زیبا و جوونی بود کلا خیلی باجالب بود

شخصیت کارتونی من و PAT

خیلی وقت بود وبگردی نکرده بودم دلم خیلی تنگ شده بود واسه وبگردی، رو این حساب وبلاگهایی که دوسشون داشتم و خوندم رسیدم به وبلاگ خانوم زیگزاگ دیدم یه پست گذاشته در مورد شخصیت کارتونی شما چیست{click} منم رفتم و اسم و فامیلی خودم وارد کردم این شکلیم :

 

  

وPAT هم اینه :

 

 

 

بعد از دیدن عکسا کلی خندیدم  منم که بی جنبه کل اسم و فامیلی های همکلاسیا و فامیلا رو نوشتم و بعد از دیدن شخصیت کارتونیشون خندیدم مخصوصن PAT کلا PAT خیلییییییییییییییی مهربونه و خوش خنده است ولی شخصیت کارتونیش دقیقا برعکسه

 

دیروز

سلام 

دیروز واسه من و PAT روز خیلی خوبی کلی خندیدیم و خوش گذشت یکی از اتفاقات جالبش این بود که من و PATرفتیم بیرون و من کلید خونه رو جا گذاشتم گفتیم بریم از مامان بزرگم کلید خونه مونو بگیریم من رفتم و کلید و گرفتم PAT هم بیرون منتظر من بود دید من دارم میام در و بست و بشت در وایستاد تا من بیام بیرون و من و بترسونه منم که دیدم PAT در و بست منم از یه در دیگه رفتم بیرون دیدم PAT وایستاده (بشتش به من بود) و داره ریز ریز میخنده این صحنه رو که دیدم زدم زیر خنده خیلی خنده دار بود بعد PAT متوجه صدای خنده من شد و برگشت من و دید کلی ضایع شد