مشغله در حد ............

نمیدونم چرا انقدر علاقه دارم قالب وبلاگو عوض کنم  

فک کن سال تا سال اپ نمیکنم اما 

روزی یه بار قالب عوض میکنم 

دلم میخاد عکس این خرسیا رو بردارم 

بجاش پت ومت بزارم اما یو ار ال ایمیجشو پیدا نکردم 

چه کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 4 + ارسال نظر
PAT یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 23:06 http://khaterat-9.blogsky.com

چه عجب بالاخره مت جون منم آپ کرد.
ببخشید یه سوال این شکل خرسا کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
راستی تو که دیگه طراح سایتی نباید از این مشکل ها برات پیش بیاد که؟{چشمک}

یحتمل سرعت پایین بوده باز نشده
طراح سایت رو خوب اومدی ((=

مسافر کویر جمعه 14 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:00

سلام خوبی؟
من تازه دیدم اینجا آپ کردی
مثل لین که جدیداً تقلبی نداشتین که نذاشتی
در مورد عوض کردن عکس یه راه خوب دارم برات
کد قالب رو کپی کن تو Notepad بعد برو رو گزینه یedit و findرو بزن
بعدش تایپ کن تو اون نواره jpg اینجوری آدرس هرچی عکس تو قالبه رو پیدا میکنی و بعد میتونی یکی یکی امتحان کنی و ببینی کدوم خرسه هست
ضمناً اگر دیدی پیدا نشد تیک up و downرو جابه جا کن
ببخش تا حالا بهت سر نزده بودم شرمنده
ایام بکام
روز خوش

سلام مرسی شما خوبین
باورم نمیشه یعنی وبلاگ من نظر داره؟؟؟
ممنون که اومدی و ممنون بابت راهنماییت
روز خوش

تنها شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 17:12 http://happinesstragedy.blogfa.com

از باغ میبرند چراغانی ات کنند

تا کاج جشنهای زمستانی ات کنند

پوشانده اند صبح تو را ابر ها ی تار

تنها به این بهانه که بارانی ات کنند

یوسف!به این رها شدن از چاه دل مبند

این بار میبرند که زندانی ات کنند

ای گل گمان مبر به شب جشن میروی

شاید به خاک مرده ای ارزانیت کنند

یک نقطه بیش فرق رحیم و رجیم نیست

از نقطه ای بترس که زندانی ات کنند

آب طلب نکرده همیشه مراد نیست...

گاهی بهانه ایست که قربانی ات کنند

سلام
وبلگ جدید راه انداختی مبارکه
ممنون که اومدی و ممنون به خاطر شعر زیبات

حرف های خودمونی دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 18:51 http://www.click4u.blogsky.com

بعد از مدت ها سلام
عیب نداره تنوع خیلی خوبه....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد